grekland



vi är hemma från kos. jag älskar grekland. jag älskar kulturen. atmosfären. människorna. maten. allt.


sju dagar. sju nätter. sju dygn med tre människor som gör mig lycklig ända in i själen. vi har skrattat tills tårarna sprutat. vi har festat tills klockan blivit morgon. vi har cyklat. vi har ramlat. vi har varit så trötta att vi inte vetat vad vi heter. vi har dansat på barer. vi har ätit tsatsiki. vi har nakenbadat och sprungit längs stranden i soluppgången (en av de lyckligaste ögonblicken i mitt liv). vi har sovit på stranden. vi har solat topless. vi har åkt båt till tre greksika öar. vi har hoppat från båten. vi har trott att vi ska dö mitt ute på havet när det var meterhöga vågor. vi har efterfestat till klockan nio på morgonen. vi har sovit i snitt tre timmar per natt. vi har lyssnat sönder single ladies. vi har träffat nya människor. vi har skedat. vi har legat vid strandkanten och låtit vågorna skölja över oss. vi har haft sönder tre kameror. vi har fått blåmärken och skrubbsår. vi har skrattat mer än vi pratat. vi har gjort precis det vi känt för och vi har älskar varenda sekund. tack mina hjärtan för att ni är mina, jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: e

tack själv mitt hjärta för att jag får shamponera ditt hår. skeda med dig på stranden. supa dig dyngrak. skratta åt dig. eller skratta med dig. tack för att jag får älska dig. du är så bra.

2010-09-20 @ 13:29:54
URL: http://www.eelinpersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0