+-

miami sunset by me


+ jag sitter på ett flyg till Grekland med mina bästa vänner bredvid mig om exakt en vecka. jag åker till huvudstaden på fredag och kollar på sverige-ungern. jag skrev ner alla mina drömmar på ett papper idag, det blev inte en centimeter över. jag tror på mig själv. jag kunde äta idag igen. jag är inte kär. jag är tusen gånger starkare idag än vad jag var för ett år sedan. jag har en söt hund som jag kan gosa med. jag har vänner som tror på mig, och som jag tror på tillbaka. jag är fri som en fågel. jag har världens bästa familj och släkt. människor som inspirerar.

- jag har halsfluss och käkar pencillin. jag känner mig ensam efter två dagar isolerad. jag har ingen mobil. kärlek som är blind. att man ibland sårar utan att aldrig haft avsikten att göra det. jag tänker för mycket. det är sjukt tråkigt och omysigt att kolla på film själv.

Kommentarer
Postat av: Julle

love u baby :)

2010-09-01 @ 22:54:01
Postat av: linnéa

aaw, jag älskar dig med!

2010-09-01 @ 23:11:01
Postat av: Michellin

du löser allt! det vet du. glöm aldrig att du är bäst.

2010-09-03 @ 14:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0