2. autumn




+jag har köpt gymkort och tränade en timme idag. jag har snart målat klart i mitt blivande, egna, badrum. jag jobbade natt för första gången i helgen, och det gick super, förutom att jag råkade somna en liten stund vid klockan fem haha. jag fick bättre lön än vad jag hade räknat med den här månaden. min andra halva kommer till mig på torsdag eller fredag och stannar över helgen. fina elin som har skrivit ett underbart inlägg i unicefs blogg. jag ska spela super mario ikväll, som jag längtat. kickoff i kungsberget om lite mer än en månad. vi håller på att renovera på övervåningen där mitt rum ligger, och det kommer bli super när det är klart med egen ballkong blandannat. 


nu ska jag äta och invänta jullepulle! puss

Kommentarer
Postat av: e

du kan om du vill min sockerbit. jag har köpt the secret och har snart läst ut den. du ska få låna den när jag kommer hem. sen kan vi övervinna hela världen.

2010-10-26 @ 04:27:51
URL: http://www.eelinpersson.devote.se
Postat av: linnéa

jag har redan den hemma. har läst halva typ. vi kan om vi vill, du och jag.

2010-10-26 @ 12:25:54
Postat av: linnéa

förresten så har jag filmen hemma också. vi kan kolla på den tillsammans när du kommer hem om du vill:)

2010-10-26 @ 22:38:00
Postat av: e

ja. det ska vi göra. du är en pussisgurka pusspuss på dig gurkan

2010-10-27 @ 04:27:39
URL: http://www.eelinpersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0