8. you got a feeling that you can't decide what's right



+ jag fick ett brev hem på posten idag från en vän som gjorde mig så otroligt himla glad och varm i hjärtat. första snön har kommit. jag har träffat en efterlängtad älskling vid namn elin efter sex veckor. det är exakt en månad kvar till säsongen börjar i kungsberget och jag längtar galet mycket. födelsedagsfirande och utgång med gobitar imorgon. jag och syrran åker till uppsala på lördag och myser sönder med sara och emelie. jag tränar faktiskt tre gånger i veckan nuförtiden. det är snart jul. weekend i huvudstaden nästa vecka. fikadejtade med frida i veckan. jag känner mig glad idag. blondinbellas bok "egoboost", även fast jag kände att den kanske inte gav mig så mycket så tycker jag den var jätte bra och alla som är lite yngre borde få möjligheten att läsa den. skrev under anställngisbeviset för säsongsjobbet idag.

Kommentarer
Postat av: e

fan vad du är snygg

2010-11-12 @ 09:50:41
URL: http://www.eelinpersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0