stronger




Det som inte dödar gör dig starkare. Jag har alltid funderar på hur mycket sanning det ligger i den meningen. Stämmer det att man blir starkare eller är det bara något man försöker intala sig själv när man är nere på botten och inte vet hur man ska komma upp?

Ungefär nio månader har det tagit för mig att förstå att det faktiskt finns en sanning i det. Hela hösten och vintern hade jag en mindre bra period i mitt liv. För mycket saker hände på för lite tid. Och det tog sin lilla tid innan jag hittade tillbaka igen, men när jag nu, nio månad senare, kan blicka tillbaka på allt kan jag säga att jag känner mig tio gånger starkare nu än vad jag gjorde innan.



Och jag tror fortfarande på att allt som händer har en mening, bara det är man kanske inte alltid kan se den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0