it's friday I'm in love

En lyckad kväll med bästa klassen med förberedningar inför studenten, grillning och utgång bjöd gårdagen på. Och en körlektion som faktiskt gick jävligt bra, och med ord från min körlärare i stil med att körkortet inte alls är så långt borta, satt ett leende på mina läppar resten av dagen. VÄRT!
Ikväll väntar SEX AND THE CITY med två gofisar. Som jag längtat efter den filmen alltså! Och dessutom viskade en fågel i mitt öra tidigare idag att den är grym!
Nu ska jag dra ihop lite grejer för att kunna spendera helgen i Gävle. Studentskiva står på schema imorgon!

Kommentarer
Postat av: MATILDA HAMMAR

NEEEJ vad har jag missat? studentskiva?? tell meeee linneaaaa :D

2010-05-28 @ 17:46:10
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0