"%#¤%&/(/&

I vintras tog jag några körlektioner, men la det åt sidan efter ett tag då det var alldeles för mycket som pågick runt omkring mig. IDAG upptog jag dom igen.
Jag har kört en del hemma på sista tiden, och har faktiskt känt mig ganska säker bakom ratten och tyckt det gått riktigt bra dom flesta gångerna. Tills idag då jag fick en liten smäll på näsan då min lärare säger att vi ska träna på att växla hela lektionen. Alltså, ursäkta?!?!?! Växla??? Jag sitter och kör runt, runt, runt i ett villaområde för att jag ska växla på min fjärde körlektion. Visst, jag är sjukt jävla tankspridd så jag svänger vänster när jag ska svänga höger och åker rakt fram när jag blinkar höger vissa gånger, men växla kan jag väl förfan?!?


Behöver jag säga att jag var så jäkla irriterad efter lektionen att jag var tvungen att ringa två personer och avreagera mig?
Nej. fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0