vittersjö

Jag, marre och jullis hängde vid sommarstugan med ett gäng grabbar i tisdags kväll. Vi grillade, badade, drack vin och testade om det gick att åka fem stycken i en liten kanot, vilket jag kan säga inte gick superbra... ungefär en meter ut kom vi, sen var kanoten uppochner, fylld med vatten och vi dyngsura. Värd kväll!
Jag har även lyckats få träningsverk i magen och i nacken. Hur? Jo, marre och jag dog, bokstavligt talat, av garv när vi skulle simma med flytvästar från min sommarstuga till en annan badplats en bit ifrån. Längesen jag skrattat så mycket, och det bästa av allt är att det fortfarande inte är någon av oss som vet vad vi skrattade åt. Det är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0