16. sunday


har haft en riktig myshelg med människor som betyder världen för mig, min familj. vi har myst i soffan framför idol, varit på julbord med släkten på högbo herrgård som enligt mig var ett av de bättre vi varit på genom åren, jag och syskonen har varit ute i spåret och kämpat två gånger om, idag åkte vi en mil (!), skrattat som dårar och spelat hemmagjort memory. historien bakom det är så enkelt som att jag och madde försöker träna upp vårt urkassa minne. om det går bra? återkommer med det om några veckor....


veckan som kommer står för en första personalfest i kungsberget, en julia som kommer hem till sverige efter en månad på utbildning i spanien, och workiwork i kungsberget till helgen. faktiskt inte så dumt.




jag trivs.

Kommentarer
Postat av: ML

finafinafina nea, du är sämst på att uppdatera! hihi

2010-12-16 @ 20:57:39
Postat av: linnéa

haha jaja, jag vet! det kommer det kommer ;)

2010-12-16 @ 22:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0