think of me



Jag mår bra. Jag mår så jävla bra. En perfekt helg har precis passerat. Jag har spenderat varenda sekund med två av mina allra bästa vänner som gör mig så jävla glad. Vi har haft kräftskiva tillsammans med underbara människor vid min sommarstuga, och vi har bunkrat upp med godis, chips och film för en rejäl filmkväll hemma i soffan men som istället blev en spontankväll med vin på min altan i solnedgången, husvagnsåkande, lägereld och stjärnklar himmel.
Som om det vore nog med det har det varit en helt perfekt sommardag idag med hemmagjord glass på sjöbacken, bad och sol vid wijdammen och pizza ute i solen.

Imorgon ska jag träffa en efterlängtad vän och på tisdag tar jag tåget till Uppsala och träffar min andra halva. Jag älskar det här. Jag älskar livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0