livet förändras vart jag än går

Jag var ute med min kamera en sväng idag innan jag åkte till Gävle. Jävligt kul är det faktiskt. Och nu har jag fixat photoshop, så nu kan jag leka hur mycket jag vill med alla bilder, som ni ser.

Var ju som sagt på seans med klassen ikväll, alltså nåt medium som har kontakt med andevärlden. När jag klev in i rummet förstod jag inte vad jag gjorde där ihuvudtaget, jag som är livrädd för allt såntdär. Och om jag var rädd var nog bara förnamnet. Mitt hjärta dunkade i 120 under hela tiden vi var där, vilket var ungefär 1½ timme. Aldrig att jag sätter min fot där igen.
Nu ska jag sova, i maddes rum eftersom jag inte vågar gå upp för trappan själv nu, och tagga inför morgondagen då det är 18års fest för Annie. WOHO

Kommentarer
Postat av: ANNIE

WOOOHOOOOOOOO!

2009-09-26 @ 11:55:57
URL: http://HTTP://ANNIEMELLSTROM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0