fuck this shit vaaa


Vaknade imorse med världen mensvärk, övervägde att ringa och sjukanmäla mig till praktiken men bet ihop och satt mig på tåget in. När jag väl är där kommer min chef och säger att jag ska jobba till klockan 7 (!) istället för 5. Tack för den va. Så för en timme sen kom jag hem, helt slutkörd.
Dom första fyra timmarna var ganska roliga, jag hjälpte en tant att välja jacka medans hon beklagade sig över hur ont hon hade överallt, hur stel hon var och hur mycket hon hade krympt, blandannat. Och Filip var stolt över att jag sålt min första jacka och att jag räddade honom idag eftersom det var kort om folk. Men efter ett antal timmars vikande av kläder, sortera i storleksordning och dra upp dragkedjor på vinterjackor är det fan nog.
"Idag har jag dragit upp så många dragkedjor att jag har fått ont i handen", kommer det stå i min loggbok som vi ska skriva om praktiken. Jävligt givande, eller inte....

Jag hann iallafall mysa lite framför Idol med Elin nyss innan jag är tvungen att gå och lägga mig för att gå upp och praktisera igen.
Postitiv tjej idag. Men fan vad less jag blir på totalt meningslösa dagar. Försvinn.
Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0