you´ll always find your back home

Kanske världens sötaste kusin träffade jag och syrran idag. Vi drog till mormor där Isabelle och Anki alltså var. Isabelle snodde min mobil, läste igenom alla sms från johan och sprang runt och skrek att jag hade pojkvän och att jag var kääär.. Haha, så jävla söt. Mer energi än vad den tjejen har får man leta efter alltså!
Imorgon ska jag och mammsen till gävle/valbo och kika lite. Och om vi hinner ska vi kolla efter balklänning till mig, spännande huh?! Det är bara fyra månader kvar liksom, heh.
Nej, nu ska jag krypa ner i sängen och få min skönhetssömn. Dom senaste nätterna, eller kanske senaste veckan, har jag sovit 11 timmar varje natt. Inte illa alltså.
Så, godnatt folks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0