kärlek är ett brev skickat tusen gånger


Okej, ibland har jag verkligen maximal otur.
I mars nästa år åker jag till USA i 12 dagar för att mamma fyller 50 år. Vi ska åka på kryssning i karribien i en vecka och sedan bo i Florida. Sjukt underbart, så vad har jag att klaga på? Jo, att just dom där dagarna jag är borta är det studentkryssning och dessutom business trip med skolan då vi får åka vart vi vill. Businesstripen gick ioförsig som tur var förmodningen att flytta fram så att jag hinner vara med på den. Men studentkryssningen är ju inte lika lätt att flytta fram, omöjlig med andra ord. Jag hatar att missa saker som jag vill vara med på! Lagom less man blir ibland...
Men å andra sidan, kryssning i karribien en vecka eller 24h kryssning i östersjön?

Kommentarer
Postat av: Vicky

Fan va tråkigt att du missar studenskryssningen! Men hellre en kryssning i karribien förståss ;)

Jag har också skitont i armen och är uppsvälld och har blåmärken. jävla skitgrejer ju, dom sa ju att det inte skulle göra ont! :) haha

2009-10-04 @ 10:58:12
URL: http://vcky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0