torsdagsutgång

Hittils har jag inte alls haft en bra dag. Vaknade kvart över elva (hur trött var jag egentligen?), hade tid hos doktorn elva. Johan och jag skulle gå fram på byn för att fixa lite saker, jag glömmer mobilen, som vanligt. Johan åker och hämtar den medans jag går till hans mamma. Sen tappar vi bort varandra (i ockelbo hallå?!). Tillsist hittar vi varandra igen, och vid den tidpunken var jag inte att leka med alltså.. Arg som ett jävla bi och irriterad på allt.
Så nu sitter jag här hemma, försöker få tag på min stackars pojkvän som måste stå ut med mig när jag har psm som fan. Haha!
Ikväll blir iallafall desto bättre då utgång med ett gäng tjejer väntar. Kanon!



Kommentarer
Postat av: MAIMAIMAI

linnea, psm?

2009-10-31 @ 18:08:30
URL: http://maimaimai.blogg.se/
Postat av: linnéa

haha ooops.. PMS****

2009-11-01 @ 17:40:26
URL: http://linneagunnarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0