you´re my sunshine

Hemma från underbara Åre igen. Det har varit sjukt härligt, såklart, och som vanligt när jag är borta tycker jag tiden går för snabbt och vill stanna längre.


Varje gång jag har varit bortrest och kommer hem igen får jag alltid en känsla av tomhet. På något vis känner jag att jag inte passar in. Jag passar inte in i det liv som levs just här, det liv som jag just nu är mitt uppe i. Jag vill upptäcka något nytt, ha förändring.
Det är samma mönster och samma rutiner, dag ut och dag in. Grått och trist. Jag passar inte in i det. Jag vill ha utmaningar, jag vill ha äventyr, jag vill utvecklas som person och jag vill vara omgiven av positiva människor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0