do you want to go to the seaside?


Måndag kväll. Hur mycker får man egentligen hata måndagar? Först är man tvungen att kliva upp halv sju, och inte nog med att det är en pina, nej utan nu är det kolsvart utanför fönstet när klockan ringer också. Väl i skolan  har vi fyra timmars svenska c och två och en halv timmes matte c. Det sistnämda tar död på mig, ärligt talat. Som pricken över i på den här måndagen spöregnade det ute hela dagen och det kunde allså inte bli sämre väder.

Men tack vare att jag hade världens bästa helg som innefattade "utgång" på fredagen med sarisen, shopping och mysmiddag på lördagen med Emelie Madde Sara mamma och Suzanne så överlever jag den här måndagen också!
Mys med min älskling väntar nu dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0