poor little misunderstood baby


Jag skulle vilja utrycka mig. Jag skulle vilja utrycka mina känslor. Men jag vet inte rikigt hur. Jag skulle vilja skriva, men får inte alltid ut alla mina känslor och tankar på ett blankt papper. Jag skulle vilja måla, men har hittils varken målarfärg eller målarduk. Jag skulle vilja fotografera mera, och på så vis få utrycka mig.

Jag skulle vilja hitta någonting så jag får utrycka mig, ordentligt. Det fattas nu. Och på något vis känns det som jag behöver det. Jag har för mycket tankar, och för många känslor.


Kommentarer
Postat av: e

skriv.skrik.måla.tänk, på hur lite betydelse allt har egentligen.



du behöver ingen målarfärg för att uttrycka dina känslor. allt sitter i dig.

få ut det i kroppen bara.

2009-12-17 @ 10:04:04
URL: http://www.eelinpersson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0